Keulen - Reisverslagen van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu Keulen - Reisverslagen van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu
Keulen

Omdat Duitsland zo'n prachtig land is en Duitsers (meestal) geweldige mensen zijn, verruil ik mijn geliefde Holland weer voor mijn 2e 'Heimat'.

Zaterdag 1 april (nee dit is geen grapje!) hoop ik met heel mijn hebben en houden van het eenvoudige boerenland naar de wereldstad Keulen te verhuizen.

Wil je niets van mijn belevenissen missen? Vul dan je e-mailadres in op deze site en je ontvangt een berichtje zodra ik weer een update heb geplaatst. Veel lees- en kijkplezier gewenst!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2017

Alweer heel wat weekjes verder!

29 April 2017

Het echte leven is begonnen!

05 April 2017

Een 'fraai' staaltje Duitse bureaucratie

03 April 2017

Afscheid nemen en eerste indrukken
Miranda

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 105253

Voorgaande reizen:

01 April 2017 - 28 Juli 2017

Keulen

04 April 2014 - 30 November -0001

Hildesheim

Landen bezocht: