Hildesheim, 4 Monate mein daheim - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu Hildesheim, 4 Monate mein daheim - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu

Hildesheim, 4 Monate mein daheim

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

26 Maart 2014 | Nederland, Ridderkerk

Hallo allemaal! Hier een eerste berichtje over mijn reis. Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, hoop ik op 4 april voor 4 maanden naar Duitsland te vertrekken om daar een buitenlandminor te doen.

De voorbereidingen zijn in volle gang: alle papierwinkel is geregeld en het inpakken gaat beginnen!

Noch 9 Tage... und Hildesheim wird mein daheim!

Hallo alle! Hier ein erster Bericht über meine Reise. Wie die meisten von euch jetzt schon wissen, werde ich am 4. April für 4 Monate nach Deutschland abreisen, um dort ein Auslandsemester zu machen.

Jetzt beschäftige ich mit den Vorbereitungen: alle Papiere sind ausgefüllt und abgeschikt, das Einpacken fängt an!

Noch 9 tage... und Hildesheim wird mein daheim!