Hildesheim, 4 Monate mein daheim - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu Hildesheim, 4 Monate mein daheim - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu

Hildesheim, 4 Monate mein daheim

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

26 Maart 2014 | Nederland, Ridderkerk

Hallo allemaal! Hier een eerste berichtje over mijn reis. Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, hoop ik op 4 april voor 4 maanden naar Duitsland te vertrekken om daar een buitenlandminor te doen.

De voorbereidingen zijn in volle gang: alle papierwinkel is geregeld en het inpakken gaat beginnen!

Noch 9 Tage... und Hildesheim wird mein daheim!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hallo alle! Hier ein erster Bericht über meine Reise. Wie die meisten von euch jetzt schon wissen, werde ich am 4. April für 4 Monate nach Deutschland abreisen, um dort ein Auslandsemester zu machen.

Jetzt beschäftige ich mit den Vorbereitungen: alle Papiere sind ausgefüllt und abgeschikt, das Einpacken fängt an!

Noch 9 tage... und Hildesheim wird mein daheim!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 105309

Voorgaande reizen:

01 April 2017 - 28 Juli 2017

Keulen

04 April 2014 - 30 November -0001

Hildesheim

Landen bezocht: