Bijna, bijna, bijna! / Beinahe, beinahe, beinahe! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu Bijna, bijna, bijna! / Beinahe, beinahe, beinahe! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Miranda Verheij - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna, bijna! / Beinahe, beinahe, beinahe!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

03 April 2014 | Nederland, Ridderkerk

Bijna is het dan zover! Morgen rond deze tijd hoop ik in de auto te zitten, op weg naar mijn nieuwe thuis. Vandaag moet ik nog de laatste mondelingen nakijken en dan hard aan de slag om alles in mijn koffers en tassen te krijgen.
De 4 klasgenoten die ook in Hildesheim gaan studeren zijn inmiddels al gearriveerd. Omdat ik dinsdag nog moest werken vertrek ik pas morgen. Dat betekent dat jullie mijn eerstvolgende bericht uit Hildesheim krijgen!
Maarrrr... met Pasen ben ik al weer in Nederland i.v.m. de belijdenisdienst van Mariët.
Dus: tot over twee weken!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Beinahe ist es dann so weit! Morgen um diese Zeit sitze ich im Auto, auf dem Weg nach meinem neuen Zuhause. Heute muss ich noch die letzten mündlichen Prüfungen korrigieren und dann rasch alles in die Koffer und Taschen packen. Die 4 Kommilitoninnen, die auch in Hildesheim studieren werden, sind bereits da. Weil ich am Dienstag noch arbeiten musste, reise ich erst morgen ab. Das bedeutet, dass ihr meine folgende Nachricht aus Hildesheim kriegt!
Aberrr... an Ostern bin ich schon wieder in den Niederlanden, wegen der Konfirmation meiner Schwester.
Also: bis bald!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 105313

Voorgaande reizen:

01 April 2017 - 28 Juli 2017

Keulen

04 April 2014 - 30 November -0001

Hildesheim

Landen bezocht: